om blickar kunde döda skulle grabben redan varit mördad

har försökt gjort två mobilinlägg redan , men de blev nått konstigt så att jag orkade inte göra om de . 
Aja i allafall så har helgen varit nice , fredags va jag först på studenten för min syster , sen åt jag ,pappa,cilia och storebror hos hennes mamma och hennes sida av familjen va där .
Efter de åkte jag till villan och mötte upp frida där. 
Sov hos Frida då också , sen i lördags spenderade jag dagen med Moa,Frida , Joel och erik.
nicenice,
idag har jag varit på villan med frida och massa andra också ju , sen åkte vi bil med moa och hennes kompisar och dom skjutsade hem mig. 
Men nu ska jag springa ut och möta aaron hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback