we run the night

ÄNTLIGEN HEMMA !
faktikst riktigt skönt att komma hem , 
fast de va rätt okej att vara borta från allt en dag.
men i morgon drar jag ju till skolan som vanligt  sen efter de vettefan vad som händer , men nånting säkert.
jaja eftersom min updatering har legat på noll pg av min blogglust så ville jag slänga in ett litet inlägg nurå.
Men ska sova nu eller om ett tag , ska iallafall ta bort sminket sen kolla tv sen sova..
godnatt ska försöka göra ett inlägg innan skolan i morgon :) 

-
ska jag vara ärligt har jag aldrig i hela mitt liv haft vänner som er, 
inga som jag står så nära tills om er . 
Inga som jag kunnat lita på lika mycket som er.
Alla gör fel men de handlar om att förlåta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback