/mysöderberg

Hello .. gör ett inlägg nu bara för att jag inte kan sova och har ingenting att göra ..
sitter bara och skriver ut till Sharre , 
sen lyssnar jag på musk också.
Gav upp de där med att sova för en stund sen ,, provade faktiskt sova i en timme men de gick inte så bra .. drygaste.

Sen är jullovet fane mig slut i morgon , blir att gå upp lite innan nio sen får jag skjuts till jenny så fixar jag mig där , sen går vi till skolan och för hoppningsvis kommer vi inte komma 10-30 minuter sent som vanligt.
Måste verkligen börja sköta skolan nu.
Men nu ska jag fortsätta facebooka med Sharre sen göra ett försök att sova igen.
Godnatt 


ni får en fin liten låt också♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback