jennys home

kom hit för ett tag sen , jag och delia sleepar över här inatt , de är nice.
Men skriver om dagen nu .

Först vare ju skola , fick reda på att jag inte kommer gå med min klass för ens jag sköter mig , kommer vara i grupper och nått som kallas ''bygget'' ..
Men jaja.. efter skolan drog jag och jenny till höglunda för att hämta delia, efter de åkte vi till delia och chillade sen hämtade min pappa mig för vi skulle prata en stund.
Sen åkte pappa och jag och hämtade delia o jenny och han skjutsade ner oss på stan för vi skulle kolla runt lite.
Efter de tog vi bussen till jenny ,fixade oss och åkte till skönsmon gården , efter en timme ungefär åkte vi med nåra st till Nordic och kollade på fotbolls cupen som är där.

Vid 11 åkte vi hem till mig och packade kläder sen fick vi skjuts av min låsas pappa till jenny.

Just nu sitter vi varsin dator, har nyss ätit lite och ska ta bort sminket och slå på film eller nått.

hörs sen.

btw... långt inlägg med mycket detaljer kanske?! ;)

Tumblr_lvwgdumzey1qmqsmno1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback