im back .. typ

ojoj  har gjort e ganska lång början på det här inlägg 3 gånger nu men råkar radera de. 

Jaja , har inte haft så stor blogglust på senaste tiden , slängt in ett kort inlägg då och då när jag orkat sen inget mer.
Tråkig blog med inte så ånga bilder , konstig design. Jo lär ju vara jtte roligt att läsa min bogg. 
Hahah , men ska försöka blogga er och göra längre inlägg , he in mer bilder och hitta en ny design , för en jag har nu hittade ag på 5 minuter sen va de klart.
Ska lär mig att inte bara blogga från mobilen också. 
Inget mer att skriva om det . 


Men det här har jag gjort idag...


Vaknade upp hos Sofia sen har vi latat hemma hos henne hela dagen , typ snackat om massa konstiga saker såklart. 
Senare kom Johanna hit och vi fjantade en massa med oss .. typ . 
Kul liv vi har.
en vid åtta drog vi till Amanda och hade tjejkväll med henne, Tova,Pam,Julia och Ebba tror jag hon heter, 
Vi kollade på massa videon och åt kladdkaka Amanda hade bakat . 
När Amanda skulle lägga sig drog vi till centrum och träfade Robin,Emil , TIm , Sebbe och Kevin. 
satt där ett tag och bara chillade sen kom jag och sofia hem till henne nyss så vi ska väl äta eller nånting snart och säkert se film för det hann vi inte natt eftersom jag somnade direkt när vi kom hem från donken. 
Juste galna som vi är drog vi ner till donken och kom hem halv 3.
Vi GICK  så har jätte mycket träningsvärk nu . 
Men ska vara social med Sofia nu hörs :)

Skit kul hade jag där. HAHA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback