†VÄLKOMMEN TILL EN DEL AV MIN ORT DÄR GRABBAR BECKNAR SINA HÄGGEN TJÄNAR FLOWS I SIN PORT

heej , inte haft tid att blogga i helgen , haft fullt upp.
Sov hos Frida i fredags innan va vi på vilan och de va  kaos där typ.
Men ändå rätt bra i början.
Hela påsklovet har varit super nice , har spenderat de med Frida med flera.
Älskar mina vänner som ställer upp för mig om de är nått,enormt mycket kärlek till dom♥
Men sitter i skolan nu och har lektion , hade jätte lätt att komma upp i morse , konstigt nog , men är sjuk och trött nu .
Sitter och äter Strepsil (?) bara för att jag inte ska ha lika ont i halsen, låter som jag vet inte vad i vissa stunder också.
Men ska börja att jobba nu , har 2 veckors jobb framför mig .
Sen när de är rast ska jag ner och hämta mitt busskort.
hörs sen


sjukt snygga bilder sen i helgen hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback