slutar som blod på gatan där pistolerna pratar

Sitter på lektion just nu , lyssnar på musik och halv sjunger med Freddan och Frida ..
sjukt fult.

Men det är tydligen en svenska uppgift att skriva blogg på skoltid , iallafall för mig så det är klart att man väljer det istället för att skriva massa andra tråkiga saker , sen kan man ju kolla facebook samtidigt , busigt.

Jaja , vi slutar halv 12 om vi gör bra ifrån oss , men vi har bara sköta oss mycket mycket bättre än förut så det här går jätte bra :)

Men hmm . vet inte vad jag ska skriva mer..
.. ska hem direkt efter skolan sen ner mot stan igen , hämta pengar .. sen sover förmodligen Frida hos mig i natt och vi  ska väl bara chilla i kväll , skit trött ju .. varit det hela veckan.
Inte sovit nånting nästan , tror jag börjar få sömn problem igen , inte nice.
jaja orkar inte skriva mer , så bloggar väl mer när  jag har tid
hörs


Kommentarer
Postat av: Anonym

har frida blogg? :)

2012-05-04 @ 14:53:37
Postat av: Anonym

Vad tycker du om



Hanad Ibrahim

Abdi Shido

Nhi Ton

Ida Andersson

Ida Nilsson

Vanessa Nordensson

Molly Norden

Jenny Do

Delia Gillström

Nuri Yagci

Rasmus Paulsson

Mario Berlin

Moa Pettersson

2012-05-06 @ 23:08:37
Postat av: ida nilsson

saknar dig my ♥

längesen de dära nu...

2012-05-09 @ 20:54:48
URL: http://idanlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback